Nadnevak:
To: Boris Arbutina
CC: mario.perak, KrešimirDošlić, jbrlecic
Subjekt: Re: odgovor suvlasniku miroslavu rovisu
On 160412-05:34+0200, Miroslav Rovis wrote:

> Inače, ima novosti, čini se, koje bi vas sve, većinu vas barem, trebale
> razveseliti. Uskoro još e-poruka stiže od mene na vaše adrese, ako Bog
> da.

Ali počeo bih od štete koju nam je Borisova svojeglavost načinila.

Odbivši, kako sam navodi, i podkrjepljuje svojim e-pismom, a taji nam
odgovor Amis-a! Hoćeš li taj odgovor, odnosno što god je Amis pisao i o
čemu te je obaviestio, što ti je objasnio, a kojeg, i što, mi
suvlastnici imamo pravo znati, uništiti da sakriješ koliku si mogućnost
upropastio?...

Odbivši, kako sam navodi, Amisovu ponudu 2015. (ako se ne varam) da nam
Amis uvede svjetlovodnu mrežu, bez ikakvih konzultacija sa ikim! (to
stalno nalazimo kod Borisa, i to mora prestati!)...

Odbivši, kako sam navodi, Amisovu ponudi 2015., Boris je, između
ostalog, vjerovatno umanjio vriednosti svih naših stanova, dragi
suvlastnici.

Ne šalim se. T-com je sada, kako vele dečki koji su danas ujutro kod
mene ugrađivali samo drugi najbolji (zapravo radi se o duopolu nad
Hrvatskom između samo dva velika: Vip koji je kupio Amis, a i B-net, i
T-com koje je ranije još bio kupio Iskon, samo dva igrača su nad
Hrvatskom...)

Ne šalim se. T-com je sada vrlo vjerovatno naša jedina opcija! Amis ove
godine težko da bi nas mogao i prihvatiti, ako se se vi Viećnici konačno
odlučite sprovesti skupljanje podpisa suvlastnika da se od Amisa zatraži
svjetlovodna za našu zgradu...

Ali da biste to gornje učinili, dragi moji Viećnici, prvo biste morali
organizirati izbore u svojim ulazima, jer vam je većini također kao i
Borisu iztekao mandat, pa ako nastavljate "predstavljati", ne činite to
u skladu sa zakonom, velika većina vas.

A vi to lakše možete napraviti, jer Boris koji se protuzakonito još drži
noktima za svoj odavno nepostojeći mandat, iztekli mandat još od 2010.
godine, ako se još nije odlučio da odstupi dok bismo mnogi koji više ne
možemo podnieti toliku mu samovolju ipak bili pripravni prihvatiti par
zadnjih mu poteza, saobćenja suvlastnicima, i odstupanje od dužnosti u
dostojanstvu... Što bi dosta bilo bolje da što prije učini, jer ne mogu
ni njegovi nokti biti toliko jaki i odporni u držanju fotelje
predstavnika suvlastnika...

Zaliepio se čovjek za ključeve zajedničkih prostorija, oglasa, pečat
zgrade i titulu predstavnika zgrade Vankina 2,4,6,8,10... Pa kako možeš
još pretendirati donosite sve odluke o praktički svemu, i činiti to s
toliko samovolje... ? Već šestu godinu...

Ne godinu dvije! Već šestu godinu!... Aaaaargghh!!!

Ali vratimo se vama Viećnicima. A suvlastnici kojih Viećnici odbijaju
vršiti dužnost, zatražite od Brlečića, Peraka ili Došlića da ih izvieste
o mojim priedlozima. A vi Brlečiću, Perak i Došlić, molim vas, slobodno
im prosliedite bilo što što pišem, jer nekad kasnim postaviti na:

http://www.vankina2-10.com/posta/

Vi lakše nego ja možete organizirati izbor po dvojice Viećnika iz svoga
ulaza, jer Boris vama ne može reći nema sredstava za tiskanje ili drugo,
kao što za mene nema podpore da što učinim na trošak zgrade...

(Ja bih mogao tiskati što je potrebno, ali uz predujam za moje
troškove, ako je tko zainteresiran.)

Dakle, kad biste i dobili 50% + 1 suvlastnika podpise da zatražite od
Amisa, kojeg je svjetlovodna mreža najbolja, 5 puta je brža uzlazna
brzina od T-com-ove, za Amis biste vjerovatno zakasnili.

I nedostatak najbolje svjetlovodne malčice bi umanjio vriednost vašeg
stana, dragi suvlastnici.

Ali evo sam vam ja izborio barem drugu najbolju Mrežnu konekciju, i
prihvatit ću da mi bar netko od vas možda bar malo zahvali. Jer sav ovaj
moj trud oko obnove http://www.vankina2-10.com i oko uvođenja
svjetlovodne nije bio samo radi mene. Ne. Ja želim da svi u zgradi
živimo složno i da svi imamo više, a ne manje...

Naime, kako možete vidjeti iz priloženih desetak slika (sve je ipak
manje od 10MB pa bi slike morale bez problema biti poslate kao privitsi
ove e-poruke...

Naime, kako možete vidjeti, u našu zgradu je stigla svjetlovodna. Za sad
u ulaz Vankina 4, moj, ali sad više nikakav predstavnik suvlasnika bez
mandata ne može sprječiti da i vi zatražite, vjerovatno samo od T-coma,
i dobijete svjetlovodnu...

I molim vas obratite pozornost, i obrati posebice pozornost ti, Borise,
koliku si nam štetu učinio, te kolika bi još veća šteta bila da se ja
nisam potrudio oko zakona, te iznašao uz pomoć doista vriednog i častnog
djelatnika Mateja Ilijaša iz Ericssona, pravne osnove da uvedem sebi, i
otvorim put uvođenju svima, svjetlovodne mreže...

Obrati molim te pozornost: stanovi u kojima svjetlovodne nema, manje
vriede, manju cienu postižu na tržištu, nego stanovi u kojime je
svjetlovodna dostupne. Provjerite sami istinitost ove tvrdnje koju
saznadoh iz razgovora sa operaterima.

I sad bih molio Brlečića, mog predstavnika ulaza, također bez mandata,
jer je i njemu mandat bio dat u 2008. godini na dvije godine, pa je i on
već šestu godinu nezakonito prestavnik ulaza...

Sad bih dakle molio Brlečić ada mi odgovori ovim, elektroničkim pisanim
putem, i to da mi odgovori treći put, jer je dva put već odovorio,
odnosno, jednom rekao jedno, a drugi put drugo, o razdjelnicima topline.

Što se dakle zbiva sa razdjelnicima topline...

Prvi put, bili ste ti i žena, u stubištu Vankine 4, gdje smo se sreli,
prije možda četiri-pet dana, i
na moje pitanje što se planira učiniti sa novim pospisima suvlastnika i
sa razdjelnicima topline, bio si rekao kako se planira dati
suvlastnicima na glasovanje koga da odaberu za ugradnju razdjelnika,
koju tvrdku kao izvođača radova, a na moje pitanje hoće li ih se pitati
žele li uobće da se ugrađuju razdjelnici, ti si odgovorio, pa zakon je,
mora se, i još je tvoja žena dodala kako je jučer čula tako u viestima.

A možda dan kasnije si u neodređenom tonu, kad smo se sreli ti,
Čkonjević i ja, na platou pred susjednom zgradom na Meštrovićevom trgu,
nekako sve porekao...

Pa bih te molio da mi na navedeno moje pitanje pismeno ovim
elektroničkim putem, jer je pitam pred svim suvlasnicima, odgovoriš.
Najbolje je, naravno, da to učiniš onako kako je Mario Perak to učinio u
svojem e-pismo, na kojem mu još jednom zahvaljujem ovim putem.

Najbolje je dakle da "Odgovoriš svima" ili "Group Reply", kako već imaš
u svojem programu za elektroničku poštu.

I molim te da se legaliziraš provedbom izbora za dvojicu viećnika u
Vankinoj 4, ako te suvlastnici u našoj Vankinoj 4 hoće.

Primi na znanje da se kandidiram i ja. Želim biti Viećnik za naše ulaz,
ako me suvlastnici hoće.

Uživajte u spoznaji da je došla svjetlovodna i da je možete zatražiti
(ali nažalost, ali dosta krivite Borisa za to, i Viećnike koji ga sve
dosad ostavljaju da radi što li ga god hoće od naše zgrade...
Aaaarrgghhh!!!... a ne mene... Ja sam samo izpravio koliko se još moglo
izpraviti za našu zgradu... )...

Uživajte dakle u spoznaji da je došla svjetlovodna gledajući današnje
slike koje izvukoh is slikopisa koje snimih prilikom ugradbe. Otvorite:

video-160412-0925-1.png
video-160412-0929-4.png
video-160412-0958-1.png
video-160412-0947-1.png
video-160412-0942-1.png
video-160412-1012-1.png
video-160412-1001-1.png
video-160412-1033-3.png
video-160412-1015-3.png
video-160412-1039-2.png
video-160412-1035-6.png
video-160412-1104-2.png
video-160412-1100-5.png
video-160412-1044-7.png
video-160412-1417-7.png
video-160412-1417-1.png
video-160412-0936-1.png

, i upoznajte svoje suvlasnike u vašim ulazima sa novom stvarnošću u
Vankinoj 2,4,6,8,10.

I možda za kraj: da je spriečio ugradbu, Boris bi rizkirao kaznu od
20,000 kn! Ne šalim se. Dečki su imali takvih slučajeva, policija ih je
čuvala dok su ugrađivali u zgradama svjetlovodnu, ali je taj predstavnik
suvlasnika platio 20,000 kn kaznu...

Protuzakonito je naime onemogućavati unaprjeđenje kvalitete života
svojim suvlastnicima.

--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia