Nadnevak:
To: Boris Arbutina
CC: mario.perak, KrešimirDošlić, jbrlecic
Stari naslovi: odgovor suvlasniku miroslavu rovisu
Subjekt: Re: odgovor suvlasniku miroslavu rovisu
Štovani Viećnici, svi Suvlastnici i Predstavniče Suvlastnika davno
izteklog mandata!

Kako je to metoda koja zaslužuje da se podrobnije zabilježi i svrne na
nju pozornost, radi toga da se takva igra skrivača i
htjelo-bi-biti-elitizam ne bi ponovilo ako jednom mi suvlasnici
izaberemo takve koji će nas na obću korist predstavljati, a ne skrivati
se od nas, i samovolju provoditi/podupirati, smatrao sam da je vriedno
mog truda posvetiti se "reverse engineering-u" i izvaditi tekst iz ove
Borisove PDF slike (to je bilo najbrže moguće "pješke", gledanjem u to
sliku i tipkanjem ("kucanjem" tko više voli srbizme) svakog pojedinog
slova, optičko prepoznavanje znakovlja ("Optical Character Recognition")
bilo bi ovdje veći posao):

odgovor_za_izvedbu_optičke_instacije.pdf
(otvorite privitak koji ona sačinjava)

Dakle donje je pješke prepisan tekst iz te slike, a da se doista radi o
PDF-u sačinjenom od jedne jedine slike, što PDF inače nije, nego svaki
znak u normalnom PDF-u je predstavljen svojom jednom slikom, dakle
koliko znakova u tekstu, toliko slikica u PDF-u, možete lahko sami
ustanoviti, ima dosta programa koji pretvaraju PDF u tekst- ili HTML-
datoteke, pa ako ne vjerujete, izpitajte sami!

Činim ovaj "reverse engineering" u novoj e-poruci koju stvaram kao
odgovor na tu, uzornu da velim... e-poruku...

Inače, ima novosti, čini se, koje bi vas sve, većinu vas barem, trebale
razveseliti. Uskoro još e-poruka stiže od mene na vaše adrese, ako Bog
da.

Ali ovaj biser zavrjeđuje posebnu pozornost. Samostalnu svoju poruku.

####=============================================

Predstavnik suvlasnika stambene zgrade Vankina 2,4,6,8,10
Boris Arbutina

Članovima Vijeća suvlasnika i suvlasniku Miroslavu Rovisu

U Zagrebu, 17.2.2016.

Odgovor u svezi dopisa suvlasnika Miroslava Rovisa o izvedbi optičke
instalacije u zgradi

U prvom dodatku je dopis suvlasnika Miroslava Rovisa vezan uz izvedbu optičke
instalacije u našoj zgradi. Navedeni dopis već je dostavljen četvorici od
ukupno devet članova Vijeća suvlasnika, odnosno onima koji su dali svoje
adrese za e-poštu.

U drugom i trećem dodatku su dvije suglasnosti Hrvatskog Telekoma d.d. za
uvođenje optičke instalacije u neku zgradu. Jedna suglasnost je iz 2015.
godine koja je bila dostavljena predstavniku suvlasnika, dok je druga iz 2016.
godine bila u dodatku dopisa suvlasnika Miroslava Rovisa. Kao što se može
vidjeti jedna suglasnost započinje sa:

Predstavnik suvlasnika ..................................... na adresi
.............................. u ime suvlasnika zgrade daje
                      SUGLASNOST
HT - Hrvatskom Telekomu d.d., ...................................

a druga:

Predstavnik suvlasnika ..................................... u ime suvlasnika
zgrade na adresi ..................................... daje
                      SUGLASNOST
HT - Hrvatskom Telekomu d.d., ...................................

S obzirom da suvlasnici zgrade nisu ovlastili predstavnika suvlasnika da može
u njihovo ime dati suglasnost HT - Hrvatskom Telekomu d.d. da izvede optičku
instalaciju u zgradi, predstavnik suvlasnika nema nikakve ovlasti potpisati
ovakve ili bilo koje slične suglasnosti ili ugovore s nekim od mogućih
izvođača.

Vezano uz izvedbu optičke instalacije u našoj zgradi, tijekom 2009. godine
pokušala se dobiti suglasnost suvlasniku u obliku odluke suvlasnika da se
Hrvatskom Telekomu d.d. omogući postava, korištenje i održavanje optičke
instalacije u zajedničkim prostorima zgrade, a u svrhu pružanja
telekomunikacijskih usluga mogućim korisnicima.

Ovu odluku je tijekom 4 mjeseca u 2009. godini potpisalo 2.59 % suvlasnika,
tako da predstavnik suvlasnika u ime suvlasnika nije mogao odobriti uvuđenje
optičke instalacije u našu zgradu. Kao podsjetnik u četvrtom dodatku je
obavijest suvlasnicima iz 2009. godine vezano uz prethodno navedeno.

Kako smo sada u postupku prikupljanja konačnih ponuda u izvedbi sustava za
očitavanje toplinske energije s razdjelnicima topline koje kada sve pristignu
treba usporediti i analizirati, nakon čega slijedi pregovaranje i
usaglašavanje oko ugovora o izvedbi radova i usaglašavanje teksta odgovarajuće
odluke suvlasnika, pripreme za moguće ponovno odlučivanje o uvođenju optičke
instalacije obavit će se kada se završi sve potrebno za navedenu ugradnju
razdjelnika topline.

Osnovni razlozi za navedeni redoslijed su u tome da:
- je izvedba sustava za očitavanje toplinske energije zakonska obveza, dok
uvođenje optičke instalacije nije nikakva obveza,
- treba usaglasiti i izraditi novu odluku suvlasnika s obzirom na sami tekst
odluke i da je nakon 7 godina došlo do promjene u popisu suvlasnika zgrade.

Srdačan pozdrav,

Boris Arbutina
<podpis>

U dodatku kopije:
- dopisa suvlasnika Miroslava Rovisa (članovima Vijeća koji ga nisu dobili
e-poštom)
- dviju suglasnosti od HT-a
- obavijest suvlasnicima iz 2009. godine koja je bila u oglasnim ormarićima

Dostavlja se:
- svim članovima vijeća suvlasnika, e-poštom ili ispisane kopije

--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia