Nadnevak:
To: Boris Arbutina
CC: mario.perak, Krešimir Došlić, jbrlecic
Subjekt: Re: FW: popis suvlasnika
On 160318-13:08+0100, Boris Arbutina wrote:
> Poštovani.
>

> U dodatku vam dostavljam GSKG-ove popis suvlasnika koji sam dobio jučer,
> 17.3., na temelju upita od 22.2. i podsjetnika od 16.3.2016.

Ali koji sam ti upit poslao, i sa http://www.vankina2-10.com je to
razvidno, 25. veljače, a razvidno je i da nisi upoznao s istim mojim
uptom upravitelja sve do 10. ožujka, jer o tom nije pojma imao sve do
tog 10. ožujka.

> Također, navedeni popis biti će dostavljen i suvlasniku Miroslavu Rovisu da
> pokuša shvatiti da kada netko napiše da nešto nije dobio, da onda to što
> nije dobio ne može proslijediti nikome pa tako i njemu.

Nije moja primjedba bila da ti to do 10. ožujka nisi bio dobio.

Nego, ne čini li ti se, kao i svim primateljima, te i svim suvlastnicima
[*] koju su se već informirali ili se budu htjeli informirati...

Nego, ne čini li ti se, da je moja primjedba bila što si ti otezao do
dana i časa kad sam uspješno kontaktirao upravitelja nam Maria Kovačića
da tek u taj dan i čas zatražiš od istog taj popis.

Ovo je djelotvorna laž (djelotvorna: u smislu da postiže svrhu
zaključivanja neistine), štovani Borise:
> Miroslavu Rovisu da
> pokuša shvatiti da kada netko napiše da nešto nije dobio, da onda to što
> nije dobio ne može proslijediti nikome pa tako i njemu

Ti si pravi majstor djelotvornih laži! Ništa netočno nema u toj tvrdnji.
Ali navodi na to da se o suština predmeta ne vidi. Savršena logička
manipulacija!

Dokle? Budi častan čovjek. Prijatelji mi kažu da si se častno ponio kad
jest bila nevolja za Hrvatsku i da si Dragovoljac, i samim tim te više
poštujem (međutim Dragovoljac je i Ante Kotromanović, pa je veleizdao,
čini se, Hrvatsku, podupirući kupnju onih Migova... kako ovih dana
gledamo izvješća...). Kažu i da si pošten, i možda doista nema
koruptivnih radnji oko novca zgrade... [**]

I dokle odlučivanje o svima samo od strane samovoljnog Borisa?

Pa te molim, tebe i Viećnike, za odgovor: prihvaćaš li da je istina, da
je tvoj mandat iztekao koncem 2010., jer si izabran 2008. na dvije (2)
godine.

Čitaš li ti, i vi, Hrvatski? Vjerovatno ne ćeš tvrditi da ne razumieš
gornje.

Pa molim odgovor.

Ne samo od tebe, nego i od ostalih Viećnika. Perak, Brlečić, Došlić,
mislim da vam je dužnost odgovoriti!

Isto tako molim da se krene na razpisivanje izbora u najkraćem roku.

Molim da se sliedeće stavi na razmatranje, prvo Vieću suvlastnika, te
zatim svim suvlastnicima kao priedlog:

Da se iz gornjih razloga, žurno pristupi oduzimanju prava predstavljanja
zgrade Vankina 2,4,6,8,10 Borisu Arbutini, jer je grubo prekršio i jer
trajno (već ide 6-ta godina) krši Mađuvlastnički ugovor zgrade Vankina
2,4,6,8,10, i jer se nalazi u prekršaju istog na taj dugo-već-trajući
način, te da se pristupi razmatranju organiziranja izbora, bez da glavni
organizator bude onaj koji je u tolikom prekršaju.

Kao što je bilo već i u ranijim slučajevima, predlažem da se privrjemeno
predstavljanje zgrade Vankina 2,4,6,8,10 povjeri, kao i ranije u ovakvim
situacijama, ako na to pristane, pouzdanom nadstojniku zgrade Viktoru
Kranjčecu (kojega molim da obaviestite o tome).

Molim, prvo:

obaviestiti sve Viećnike zgrade Vankina 2,4,6,8,10 o gornjem priedlogu
(Viktor je također jedan od Viećnika).

Te molim, drugo, sve Viećnike da mi odgovor na gornje odgovore.

#==================================
Umoran sam i drugdje zaposlen, vjerujte, ali, budući sam i to saznao,
ovdje ću kratko vas obaviestiti:

Prelazak na svjetlovodnu ("optičku") mrežu je neizbježan. Kroz duži niz
mjeseci, ili par godina, aDSL, druga po djelotvornosti metoda konekcije,
daleko inferiornija, ali najzastupljenija svuda u Hrvatskoj
--svjetlovodna je još prije koji mjesec prešla 5% zastupljenosti--, bit
će prošlost kao što je prošlost Analogna Dalekovidnica ("televiiziijaa",
kao iz reklame četnoljubnih RTL-a), jer je podpuno se prešlo na
Digitalnu Dalekovidnicu, i to nije znanstvena fantastika, ne! Ali
sliedeće je bitno:

Za koji mjesec počet će se naplaćivati ugradnja svjetlovodne mreže po
zgradama. I ni to nije znanstvena fantastika, vjerujte.

Kog ćeš tad glumiti, Borise, i kog ćete tad glumiti, dragi miji
Viećnici? Umne neke, a šutljive mudrace? Pa nema pravo Boris jedini
odlučiti je li nešto crno ili bielo! Ako je i imao do konca 2010. glavnu
rieč, više nema pravo imati!

Pokrenite se! (A ti Borise, budi pošten u ovom predmetu!)

Kad ćete početi odgovarati na moje upite?

Ali djelovati da se organizira što gore tražim treba sada! Jer je
trebalo jučer, dalekoga jednoga jučer: još prije skroro šest (6) godina.
#==================================
--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia

[*] Ali postigao si svrhu svojim 15-dnevnim nereagiranjem na moj
zahtjev... Bio bih već preložio više, jer imam, moguće, način kako
organizirati glasovanje tako da bude provjerljivo (da se može
verificirati, i to trajno, od strane svakog suvlastnika), koji sam način
bio predložio u doba organiziranja zgrade, i dobro se sjećam da se taj
način svidio tvojemu ocu, Borise, kojega također cienim, da se
razumiemo, na jednom od sastanaka iz razdoblja početkom 2008. kad smo
bili ostali bez predstavnika suvlastnika.

Ali postigao si svrhu svojim 15-dnevnim nereagiranjem, jer velik sam
posao uložio, pa sam sada jako i umoran od posla, ali više od toga, imam
druge poslove... A onda, *onda* bih bio već počeo nešto za što mi je
trebao popis suvlastnika...

Umoran, a moram i riešiti i neke tehničke zagonetke kojih mi je
razumievanje nužno, a koje nisu trivialne... Primjerice, trebat će to
znanje i da jednog dana, ako Bog da, mogu iz stana posluživati
("servirati") http://www.vankina2-10.com :

A Firewalled Internet Access to Internal Subnet
https://forums.gentoo.org/viewtopic-t-1041028.html
(Mario, koji mi je predložio pomoć nekog svog prijatelje, reci friend-u,
pa nek dade tamo rješenje, ne treba mi se ni javljati ovdje, nego tamo
nek napiše... nije tu Engleski problem, nego teži su tu problemi nego
što je jezik...)

Tako da moram druge stvari riešiti, i tek onda ću moći pristupiti
obnavljanju http://www.vankina2-10.com sa ovdje u ovom e-pismu iznesenim
informacijama, kao i drugim novim informacijama .

Hoće li tek tada (kad ja obnovim vankina2-10.com) ostali suvlastnici,
koje vi Viećnici predstavaljate, znati za moje zahtjeve/priedloge koje
ovdje iznosim, kao i o žurnosti prihvaćanja svjetlovodne iz gore
navedenih razloga?

[**] Ako nema koruptivnih radnji, pa što meni i ostalima koji imamo
Mrežu i znanje, trpaš papire u kaslić? Šalji nam elektroničke dokumente,
Word ili PDF ili Excel, u čemu ih već pišeš... I...

I... Hoćeš li smatrati da je arhiva predata samo papirnatim dokumentima,
kad je budeš predao?
(
Ako je budeš predao, a predat ćeš je, ili je ne ćeš morati predati, ako
te suvlastnici odrieše od vlasti, ili te zadrže na vlasti.
)
Hoćeš li smatrati, ako budeš predao vlast, da je arhiva predata samo
predajom papirnatih dokumenata? Bez predaje sve, iz tvog računala, elektroničke
arhive zgrade Vankina 2,4,6,8,10, kako doliči XXI stoljeću?