Nadnevak:
To: miro.rovis
Subjekt: FW: popis suvlasnika
Poštovani.

U dodatku vam dostavljam GSKG-ove popis suvlasnika koji sam dobio jučer,
17.3., na temelju upita od 22.2. i podsjetnika od 16.3.2016.

Dostavljeni popis suvlasnika izrađen je u obliku odluke suvlasnika za svaki
od ulaza, ali bez teksta odluke.

Također, navedeni popis biti će dostavljen i suvlasniku Miroslavu Rovisu da
pokuša shvatiti da kada netko napiše da nešto nije dobio, da onda to što
nije dobio ne može proslijediti nikome pa tako i njemu.

Ovaj dopis dostavit će se i predstavnicima ulaza koji ne primaju e-poštu.

L.p.

Boris A.