Koliko još do Excel popisa suvlastnika? bilo: Netransparent…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
Izbriši ovu poruku
Auktor: miro.rovis
Nadnevak:
To: Mario Kovačić
CC: Boris Arbutina, mario.perak, Krešimir Došlić, jbrlecic
Stari naslovi: RE: Netransparento Upravljanje i Moguće Posljedice
Subjekt: Koliko još do Excel popisa suvlastnika? bilo: Netransparento Upravljanje...
(četvrti put! mali, ali bitan izpravak: adrese Arbutine, Peraka, Došlića
i Brlečića bile su pod Bcc --"blind karbon copy", sliepa kopija--, i
samo to konačno izpravljam; to nisam hotimice krivo napravio, u nekoliko
zadnjih poruka, nego u žurbi, izprika svima!)
---
(ovo je treći puta prepravljani tekst, a uz izpravljene grješke tu su i
veći dodatci, ne samo radi jasnoće, nego jer Miri Rovisu nekad treba
više vrjemena da poveže zbivanja i spozna bolje što se događa)

Moj odgovor je 10-tak redaka izpod.

On 160310-14:15+0000, Mario Kovačić wrote:
> Poštovani,
>
> Hvala na pozivu,
> Nadam se da smo razjasnili nejasnoće iz
> Vašeg pitanja.
>
> Hvala
>
> S poštovanjem
>
> Mario Kovačić

Štovani Mario Kovačić!
(ali i Štovani Viećnici i Predstavniče Suvlastnika! te ostali
Suvlastnici)

Razjasnili smo zašto niste prepoznali moju poruku od 25. veljače
(izgubila se u množtvu raznih neželjenih poruka, "spam"-a), ali
pogledajte razlog radi kojega vas kontaktiram, i odgovorite na moju
molbu, u e-pismu od 25 veljače, a čitka je ta molba i u citiranim
dielovima ovog e-pisma, da mi pošaljete popis svih suvlastnika moje
zgrade, Vankina 2,4,6,8,10 u Excel formatu.

Pokušao sam vas i jutros nazvati, sad prije par minuta, ali bez uspjeha.
(Napomena: ne nego prije 40-tak minuta)
(Najkasnija napomena, prije slanja: ne nego prije oko dva sata vrjemena;
dug je posao ovo napisati, skratite ako ima odugovlačenja s bilo čije
strane, molim!)
(Napomena, doista najkasnija, u trećoj preinaci teksta, dan vrjemena
kasnije: da, bio sam vas zvao oko 9:30 jučer, u ponedjeljak, na
01 652 5781.)

Nije dosad bilo vrjemena, jer je trebalo brzo, dok smo brzoglasom
razgovarali, provjeriti možemo li e-porukama komunicirati, ali sada vas,
kako možete i iz navedenog pisma, te iz mrežnih stranica:

http://www.vankina2-10.com

saznati, obavještavam da se trudim što bolje dokumentirati sve što radim
za našu zgradu, radi informiranja svih mojih suvlastnika, jasno: onih do
kojih dospjeti informacijom mogu.

Naša korespondencija će im, naravno, također biti na razpolaganju na
uvid.

U tom smislu je doista zanimljivo da je na moj upit, SMS-om kraće
ponovljeni isti upit iz tog pisma od 25. veljače, istog tog dana nakon
našeg razgovora koji je završio nešto poslie 15:00 u četvrtak 10.
ožujka, predstavnik suvlastnika naše zgrade (nelegitimni, ali nažalost
još uviek legalni), odgovorio SMS-om.

Ovako je ta kratka SMS-korespondencija protekla između mene, M.R.
(Miroslav Rovis) i predstavnika suvlastnika B.A. (B. Arbutina):

M.R.: Stovani Borise! Jesi li mi poslao popis suvlastnika u Excel-u na
miro.rovis@??? ?

B.A.: Poštovani. Ne, jer još nije dostavljen od strane GSKG-a.

M.R.: potvrdjujem prijam poruke

Eto odjednom izpada da je, prema njegovom SMS-odgovoru, B. Arbutina već
bio tražio od vas taj popis!...

Pozor: mienjam moje predpostavke! One i dalje ostaju predpostavke, jer
neki uporno i uporno rade u mraku, a mene SOA ni Lozančić ipak ne
izvješćuju što se zbiva ;-) .

Dakle predpostavke iznosim, rabeći "vrlo vjerovatno", moralo je biti" i
slično za neopipljive i još nedokazive vjerovatne činjenice... Polazeći
od provjerljivih činjenica vrjemena i sadržaja razgovora između mene i
Maria Kovačića, te SMS konverzacije sa B. Arbutinom.

Stari jučerašnji tekst:
> Vi ste po svoj prilici razgovarali, i više toga pretresli i valjda i
> zaključili, s B. Arbutinom, jer jedino je razgovor s B. Arbutinom,
> objašnjenje njegovog SMS-a poslatog negdje po mojim proračunima
> pregledavajući datoteku preuzetu iz pokretnog brzoglasa, oko 15:34 istog
> četvrtka, dakle ugrubo oko pola sata nakon brzoglasnog razgovora sa
> mnom.

Ma kako nisam uspio povezati? Pa ja sam hotimice poslao primjerk
("kopiju") tog istog e-pisma (a i ovoga e-pisma ide primjerak, i Peraku,
i Brlečiću, i Došliću, i naravno Arbutini!

I tako je gornje (koje sam u tu svrhu označio kao da je citat)
vjerovatno kriva predpostavka. Jer Boris je jednostavno odatle saznao,
tada, iz te elektroničke konverzacije oko 15:00 u četvrtak 10. ožujka, i
odlučio da učini, u prošlosti, kad već zapravo to još nije bio učinio,
on je dakle odlučio da učini, u prošlosti, što je bio trebao učiniti.

Nelogično gornje, ha? Ah, samo objašnjavam njegovu kratku SMS obaviest.

I, dakle, izjavio SMS-om:

B.A.: Poštovani. Ne, jer još nije dostavljen od strane GSKG-a.

gdje ono što još nije dostavljeno je Excel popis mojih suvlastnika,
suvlastnika zgrade Vankina 2,4,6,8,10.

I onda je, nakon tog razgovora, o kojem je saznao iz elektroničkih
poruka kojih je dobio primjerak, jer ja ne radim u tami, nego pred
svietom, odnosno u ovom slučaju pred svojim suvlastnicima, a ne iza
njihovih leđa...

I onda je nakon tog razgovora, odlučio da je poslao zahtjev Mariu
Kovačiću da nam pošalje popis suvlasnika u Excel formatu, kako traži
suvlasnik Miroslav Rovis...

Budući dakle da već čitaš, štovani Borise, pa što ne odgovoriš?
"E-mail-om"?

Nelegitiman si od, ne 2011., nego od konca 2010., čini me se. Držiš
podpunu vlast nad zgradom, nitko ne može ni čavao zabit u zid bez da
tebe pita, podpisao si naš Međuvlastnički ugovor kao i svi ostali
suvlastnici, i dok bacaš knjige zakona u glave ljudima kad god ti je
ćef, istog Međuvlastničkog ugovora se držiš najmanje od svih... I uza
sve to ne možeš odgovoriti na legitimna pitanja i zahtjeve o zgradi, i o
suvlastničtvu kao ova/ove koje ja u ovom i predhodnim pitanjima
postavljam...

Stari jučerašnji tekst:
> S njim ste po svoj prilici razgovarali jer moguće mene niste dobili na
> 091 266 0202, kako ste bili u zadnjem našem razgovoru rekli da ćete me
> nazvati... Razgovarate brzoglasno skype-om i to je nepouzdano, jer razni
> telekom-i ne mogu to baš naplaćivati pa preprjeke postavljaju, vjerovatno...
> No to je druga priča...

Nije gornje nemoguće, ali je puno vjerovatnije ono što je danas novi
tekst, dalje iznad: Boris je sve saznao iz primjerka e-pisma Mariu
Kovačiću, i odlučio, u prošlosti, poslati zahtjev GSKG-u.

(Izpod je također stari tekst, ali koji sadrži točnu predpostavku koju
stoga ne ću mienjati. Jedino ću se usuditi dodati: "Vrlo vjerovatno
lažeš, štovani Borise!" u taj stari tekst.)

Ali ovo je bitno:

Od vas moj zahtjev bio je saznat tek tog 10. ožujka. Zaključujem to
temeljem vašeg podpuno iskreno izkazanog neznanja o istome predmetu oko
pola sata prije moje, gore prenešene, SMS korespondencije s Arbutinom.

Ali ovdje postaje gotovo sigurno, na granici absolutne jasnoće, više
toga: da je ogromna vjerovatnost, gotovo absolutna, da B. Arbutina od
25. veljače do 10. ožujka nije uobće mario odgovoriti na moje e-pismo,
koje je ujedno i mrežna stranica:

http://vankina2-10.com/Index/2016-02-25-Netransparento-Upravljanje.php
(isto pismo je i u citatu ove poruke, izpod)

!

To je absolutno jedini skoro podpuno vjerovatni zaključak, budući da
naš GSKG upravitelj Mario Kovačić nije znao ni za kakav zahtjev da
pošalje popis suvlastnika u Excel formatu meni, sve do razgovora sa
mnom, koji se zbio malo više od pola sata prije te SMS-korespondencije
moje sa B. Arbutinom.

A B. Arbutina odjednom, u SMS-poruci govori, _implicite_, implicitno,
da je zatražio taj Excel popis od GSKG-a.

[a B. Arbutina odjednom, u svojoj SMS poruci, govori, _implicite_,
implicitno,] da je _u prošlosti_ zatražio taj Excel popis od GSKG-a.

Što drugo može značiti "još nije dostavljen od strane GSKG-a" nego da je
zatražio isti popis _ranije_?

Ma kada ranije?

Nikad ranije. Vrlo vjerovatno lažeš, štovani Borise! Implicite doista
da! U najmanju ruku, govoriš takvu ciljanu neistinu da sugovornik mora
krivo zaključiti, što je u svoj djelotvornosti, efektivno: laž!

Ma čemu skrivanje podataka od onih kojima su oni namjenjeni, od
suvlastnika?

Zar doista ovaj predstavnik suvlastnika predstavlja suvlastnike? -- je
prvo pitanje.

Koliko još do ostvarenja mog legitimnog zahtjeva da mi se, kao
suvlastniku, pošalje popis, u Excel formatu, mojih suvlastnika? -- je
drugo pitanje.

Kako možete vidjeti pribjegavam najjeftinijem informiranju mojih
suvlastnika, a to je putem Mreže...

Iznimno mnogo truda je potrebno da se dođe do bilo kakvih informacija
pod pretjerano svojeglavim vođenjem poslova zgrade od strane B.
Arbutine, i ne vidim na koji drugi način bih mogao svoje suvlastnike
obaviestiti (bez uzporedivo još puno više rada i truda!) nego ovako.

Gdje će pak ova stranica, odnosno, budući je ovog puta prvo e-poruka
napisana, koja tek treba postati i stranica, dakle gdje će, na kojoj
adresi na vankina2-10.com, biti postavljen tekst ove poruke, saznajte
sa naslovnice:

http://www.vankina2-10.com
(odnosno, ako čitate tu stranicu u budućnosti: pogledajte joj adresu)

Ili je nađite iz menu-a pri vrhu ili sa strane, pod pucetom "Dnevnik"
(puceta još ne postojećeg u trenutku slanja ove poruke).

Svako dobro svima, i:

Koliko još dok jedan suvlastnik (ja) dobije popis svojih suvlastnika u
Excel formatu?

I obećanje: svaki moj suvlastnik koji to zatraži, i za koga, po potrebi,
provjerom utvrdim da mi je suvlastnik, moći će taj popis dobiti od mene
bez ikakvog posrjedovanja ikoga, kad jednom konačno dobijem isti popis
suvlastnika zgrade Vankina 2,4,6,8,10 u Excel formatu, bezplatno putem
Mreže na njegovu vjerodostojnu e-adresu.

Isti popis nikad ne će biti javno postavljen na stranice:

http://www.vankina2-10.com

(
ako je to izprika nekima za tajnost... Uzput, lažna izprika, jer istog
nikad nisam ni imao nakanu postaviti javno, naime od 25. veljače čita se,
i čitat će se na ovoj stranici:

http://vankina2-10.com/Index/2016-02-25-Netransparento-Upravljanje.php

"Plan moj je: pregledati odluke i dokumentaciju, te postaviti na Mrežu
ono što se postaviti dade, primjerice bez kršenja privatnosti
suvlastnika objavom njihovih imena."

Ah da, i u svim vjerodostojno pohranjenim tekstovima e-poruke moje od
25. veljače 2016. podpuno isti tekst se čita. Potražite niže i u ovoj
poruci, u citiranome tekstu.
).

I sada još bih molio da se vi, Viećnici, te predstavnik suvlasnika
Arbutina, izjasnite, ovako u elektroničkoj korespondenciji, odgovaranjem
svima (tipnite, ili mišem odaberite opciju "Odgovori svima" ili "Reply
to all").

Perak, Što misliš o ovom predmetu?

Došlić, Što misliš o ovom predmetu?

Brlečić, Što misliš o ovom predmetu?

Arbutina, Što odgovaraš na gornje?

(a ako je koji drugi suvlasnik dobio ovu e-poruku proslieđenu od nekog
od primatelja, što potičem, neka se uključi, dok korespondencija,
"prepiska" za one koji više vole posrbljene izričaje, još traje; ne znam
koliko će moći odgovoriti sa Mrežne stranice...)

te, štovani Maro Kovačić, molim, jednostavno šaljite mi popis suvlasnika
u Excel formatu.

Unapried hvala!

Podpis je na samom dnu.

--