svjetlovodna za t-com (sa privitkom)

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ T-com_160210_svjetlovodna_suglasnost.jpg (image/jpeg)
Izbriši ovu poruku
Auktor: miro.rovis
Nadnevak:
To: boris.arbutina
CC: simicevic1, mario.perak, prodaja
Novi naslovi: odgovor suvlasniku miroslavu rovisu, Napomena za tehnopaneli.hr svjetlovodna za t-com (sa privitkom)
Subjekt: svjetlovodna za t-com (sa privitkom)
(prvu poruku poslah zaboravivši privinuti preslik "SUGLASNOST"-i)

Štovani Viećnici i Predstavniče Suvlasnika

Svjetlovodne instalacije (instalacije optičke tehnologije,
"fiberland"), su već u zgradi.

B-net, kako veli Joža Brlečić, koji se informirao izravno od njih
jutros, nakon višekratnih razgovora sa mnom, i kojem zahvaljujem na
e-adresama da vas mogu informirati o ovom predmetu, i zatražiti vaše
djelovanje, već ima za svoje koristnike, u istim onim kanalicama (tako je
službeno ime, ženski rod, unamnjenica od kanal) koje je
kad li? prije valjda oko 10 god. postavio dok se još drugčije zvao, kad
smo ostavili zdravu satelitsku (još je kabel sa susjedne zgrade na
Meštrovićevom povezan na našu zgradu, pogledajte kroz prozor) da bi
prešli na Beogradski-Net (B-Net), Szoroszev, prema mojim ne sasvim
potvrđenim ali vrlo vjerovatnim informacija; Szorosza, mrzitelja
Hrvatske Države; on je doveo jugoslavene na vlast 2000-te...

(
Ako se politički i ne slažete sa mnom, zamjetite samo u gornjoj rečenici
da satelitski zdrave i djelatne satelitske koju tri susjedne zgrade i
dan-danas rabe, i dalje vodi s krova na krov od naše do te zgrade u
Meštrovićevoj... Ostavili i prešli na... Na skupo!! Ono je jeftino,
sitnica, a ovdje vas gule! Ne znam kad ćemo se složiti i opametiti u
Vankinoj 2-10.
)

Ali taj eto B-net ima svjetlovodnu preko istih onih kanalica što je onda
još, pod imenom drugim, postavio u našu zgradu, u sve ulaze.

Eh, sad. Ne volim ni ja T-com previše, a i navodno Amis (kojeg je kupio
VIP) ima najbolju brzinu: 100 upload/100 download dok T-com ima 100
upload/100 download sve u vjerovatno MBs, što je stotine i tiće puta
brže nego sve ranije tehnologije, ali ja sam vezan na T-com do jeseni, a
možda će i mnogi drugi biti, u Vankinoj 2,4,6,8,10, pa bi vjerovatno
bilo dobro za sve, ne samo za mene, da se za T-com otvori mogućnost da
može svojim koristnicima u našoj zgradi, pružiti, to jest unapriediti
njihovu konekciju na, svjetlovodnu konekciju.

Dosta sam se ovih dana trudio informirati se o čeme se tu radi, i
Borise, sjeti se da sam i ja krenuo od savim nepodpunog znanja prije
tri-četiri dana kad smo se sreli u "Burek-u" i kad sam te početno o ovom
predmetu informirao. Stvari su vjerovatno dosta izmjenjene od 2009, kad
je T-com nudio probnu instalaciju svjetlovodne mreže, što si nam ti
također prenio.

Sada znam puno više nego prije neki dan kad sam ti prvi put o ovome
govorio, a nažalost nisam ti puno mogao reći ni danas u brzoglasnom
razgovoru od preko 7 minuta (za kako dug razgovor ja više novaca nemam,
pa sam ga morao prekinuti, jer je mirovina skoro ista kao prije nekoliko
godina dok nisam oskudievao, ali je do jučer na vlasi klika Ludog Cara
Milanovića, koji još prieti, toliko sve poskupila da nema ni za
najosnovnije)...

Početi treba od privitka, pa molim otvorite:

T-com_160210_svjetlovodna_suglasnost.jpg

I treba još toga izpričati.

----------
Prvo, u našoj zgradi već postoje temeljni čvorovi svjetlovodne mreže, to
jest, ima u svakom stubištu čvor, odnosno, horizontalna svjetlovodna
mreža jest sprovedena. I, vjerovali ili ne, na HAKOM-ovim stranicama se
jasno vidi, da je taj čvor od pak niti "Beograd-Net-a", niti T-com-a,
niti ikog drugog do li: Amis-a. Provjerite sami. I ja sam saznao tek
jučer-prekjučer... Evo što sam pisao [nekom sudioniku razprave] na PC
Ekspert forumu (mogu vam kasnije dati i adrese tih stranica):

Sa http://bbzone.hakom.hr/hr-HR/SvjetlovodnaMreza
(
koju si poveznicu ti dao ranije, na predhodnoj stranici:
http://forum.pcekspert.com/showpost.php?s=043137558d1e9cc46fb2e475d6ca84e4&p=2889955&postcount=2217
)
pa, potražih Zapruđe, i skinuh:
http://bbzone.hakom.hr/resources/pdf/201200907_objava_namjere_gradnje_FTTH_Zaprudje_1_5000.pdf

Ako skinete tom donjom poveznicom PDF dokument, u njemu jasno vidite da
je instalacija u svim našim stubištima, a na gornjoj poveznici (onoj koja
završava sa "SvjetlovodnaMreza") možete pročitati:

Investitor gradnje svjetlovodne distribucijske mreže na području Zapruđa
u Gradu Zagrebu je Amis Telekom d.o.o., s adresom Bani 75, 10010 Zagreb
i OIB-om 54211229569. Površina obuhvata planirane svjetlovodne
distribucijske mreže je 0,369 kilometara kvadratnih. Na tom području
prebiva 7115 stanovnika u 3500 postojećih i planiranih stanova,
poslovnih prostora, javnih ili drugih objekata. Prema vrsti, pristupni
čvor svjetlovodne distribucijske mreže je tehnološki prostor za smještaj
EK opreme u stambeno/poslovnom objektu, na adresi Balokovićeva 11, 10000
Zagreb. Planirani kapacitet svjetlovodne distribucijske mreže (broj
svjetlovodnih niti) u fazi 1 je 1150. Početak gradnje je planiran 08.
studenog 2012., a završetak radova 01. kolovoza 2013. godine.

Molim pobijte ovu informaciju ako ona nije toČna!
---------

Drugo, imamo do konca tjedna, ne dulje, da se Boris odluči podpisati tu
suglasnost, jer Ericsson Nikola Tesla, koji je u cieloj Hrvatskoj
izvođač radova za sve ISP-e (Internet Servis Provider-e, dakle: T-com,
Iskon, Amis, Optima, B-net i ako ima još koji), samo oni su izvođači...
i meni je njihov djelatnik Matej Ilijaš, koji mi je donio tu suglasnost
pitajući za predstavnika suvlastnika, taj obrazac naslova
"SUGLASNOST"... On mi je taj obrazac donio oko utorka ili sriede, a
kasnije mi je rakao, na moj upit kad sam ga zvao, da oni mogu na podpis
i žig na tu suglasnost čekati 10 dana...

----------

Treće, danas u razgovoru, mi je isti djelatnik Ericssona jasno dao do
znanja, da se, ako tako odlučimo, ne moraju provesti praktički nikakvi
radovi, odnosno mogu se provesti toliko mali radovi da su zanemarivi,
ako mi to zatražimo (objasnit ću to). Izgleda da je to popuštanje pod
pritiscima, jer mnogi su se libili davati raznim operaterima suglasnost,
ako bi svaki postavljao svoje kanalice (to bi dovelo do novih radova, do
novog "kopanja")...

Objasnit ću kako to da praktički nikakvi radovi nisu potrebni: ako mi
kao zgrada zatražimo, u onom listu suglasnosti kojeg preslik imate u
privitku (dakle treba u njemu dopisati taj jedan uvjet), da se nove
svjetlovodne instalacije provode kroz već postojeće instalacije, onda će
oni to tako i učiniti. Dakle one davno postavljene, i održavane
(obnavljane, kako mi izgleda) Beograd-Net-ove instalacije, u kojima i za
puno više ima mjesta nego samo za Beograd-Net; bilo bi i za Iskon, i za
Optimu i druge), te instalacije će tada Ericsson koristiti za dovođenje
svjetlovodne, temeljem te jednom podpisane suglasnosti, i stanove nas
suvlastnika, koji budemo htjeli prieći na svjetlovodnu, a već smo
predplatnici T-com-a (ili koji budu to htjeli postati).

Dakle u tom listu kojeg preslik imate u privitku treba samo dopisati
nešto u stilu: "Molimo da rabite već postojeće kanalice, a da ne
postavljate nove." I nema kopanja od kojeg Boris, s pravom, zazire!

Ne znam dragi suvlastnici koji ste i viećnici, što još sad odmah da
napišem...

Odgovorite, recite vi svoje.

Ah da... Nisam objasnio kako je gornje moguće.

Gornje je moguće zato što zakon propisuje da jedan operater (ISP)
primjerice u nekoj zgradi, kao što je naša, mora, _mora_, omogućiti i
drugim operaterima (ISP-ima) pristup njihovim predplatnicima. Amis čija
je horizontalna stanica (čvor, u stubištu, ili gdje?, u podrumu?, ne
znam, recite vi meni!) u svakom od ulaza: 2,4,6,8,10, mora dopustiti da
drugi operateri koji imaju u zgradi svoje predplatinike koji hoće na
svjetlovodnu prieći, da to nesmetano učine.

Po meni, ovdje se ne radi o nečemu o čemu moraju odlučivati svi
suvlastnici izjašnjavanjem, kako sam i ja prvotno mislio. Borise, sjeti
se, a može se toga sjetiti i Viećnik iz mojeg ulaza Brlečić s kojim sam
o tom razgovaro više puta ovih dana: i ja sam mislio da je potrebno
provesti glasovanje suvlastnika.

Ne! Po zakonu to ovdje nije potrebno. Ali baš kao što i za druge radove
održavanja u zgradi treba podpis i žig predstavnika suvlastnika, a ne
glasovanje svih suvlasnika i 50% plus jedan za, tako i za ovo
svojevrstno održavanje predstavnik suvlastnika ne treba tražiti
glasovanje svih suvlastnika i dobiti privolu 50% plus jedan.

Pa u tom smislu, javite želite li još podrobnijih informacija, ili
pobijte pojedinosti koje navedoh, kao onu da Amis ima horizontani
pristup već realiziran u našoj zgradi.

Možda samo da ponovim:

Imamo do konca tjedna, ne dulje, da se Boris odluči podpisati tu
suglasnost. Danas je ponedjeljak, 15. veljače 2016.

Na PC Ekspert forumu, sudionici u razpravi su mi, videći koliko se
brinem kako da informiram suvlastnike, i stoga misleći da sam ja
predstavnik te zgrade u Zapruđu (koliko o namam navedoh, samo to
navedoh), na tom forumu su mi rekli:

"Budi sretan da možeš podpisati."

Jer tu nema neke dvojbe, ako se zna. A nadam se da sad i vi više znate,
i da vam jes talo i do drugih suvlastnika, kao meni, pa da ćete se
složiti sa mnom da podpis i žig treba bez puno krzmanja na taj dokument
što prije dat.

Hvala na pozornosti!
--
Miroslav Rovis